Garantie

Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat product(en) schade oplopen tijdens de levering. Wij doen er alles aan om deze situaties te voorkomen. Mocht u toch een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan contact op met de afdeling klantenservice sales@rijksmuseum.nl of vul het contact formulier in. We streven er naar om binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen met een passende oplossing.

Klachten?

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Daarom horen wij het graag wannneer u niet tevreden bent over de verzending, afhandeling of service van het Rijksmuseum of wanneer u een klacht heeft over een product. Heeft u een klacht, verbeterpunt of tip voor Rijksmuseum Wholesale? Mail deze dan naar de afdeling Klantenservice: sales@rijksmuseum.nl

Algemene voorwaarden

Bekijk de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op wholesale.rijksmuseumshop.nl

Is de wettelijke garantie van toepassing?

Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het Rijksmuseum is verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Dit product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Is dit toch het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging van het product of het terugstorten van het aankoopbedrag.

Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld. Het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product mag je meer verwachten dan van het andere. Deze regels staan in de wet en in onze Algemene Voorwaarden vermeld.

Laatst bekeken