Garantie

Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het gebeuren dat product(en) schade oplopen tijdens de levering. We doen ons uiterste best om deze situaties te voorkomen. Mocht je toch een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice of vul het contact formulier in. We streven er naar om binnen drie werkdagen een reactie te sturen met een passende oplossing.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?

We hechten veel waarde aan een goede service. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Daarom horen we het graag wanneer u niet tevreden bent over de webshop, verzending, product, of service van het Rijksmuseum. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencomissie Thuiswinkel of de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Is de wettelijke garantie van toepassing?

Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het Rijksmuseum is verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Dit product behoort geen gebreken te vertonen, die niet redelijk zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Is dit toch het geval, dan zorgen we voor herstel of vervanging van het product.

Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld. Het ene product gaat namelijk langer mee dan het ander. Daarnaast mag je van het ene product meer verwachten dan van het andere. Deze regels staan in de wet en in onze algemene voorwaarden vermeld.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden bekijken?

Bekijk hier de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op rijksmuseumshop.nl.

Laatst bekeken