Bestellen en leveren

Kan ik de producten ook in de winkel komen bekijken?

De producten uit de webshop kun je ook bekijken en aanschaffen in de museumwinkel. De museumwinkel is elke dag tussen 17u en 18u vrij te bezoeken zonder entreebewijs. 

Mocht je liever op een ander tijdstip de museumwinkel bezoeken dan heb je een entreebewijs nodig. Als Vriend van het Rijksmuseum heb je altijd en onbeperkt toegang en hoef je geen starttijd te reserveren.

Met een museumkaart of andere toegangspas kun je gratis een tijdslot boeken en op vertoon van de pas naar binnen. Uiteraard kun je ook een normaal ticket boeken en een tijdslot reserveren. De starttijd is voor de start van je bezoek. Je mag vervolgens zo lang blijven als je wilt. 

Een kleiner assortiment van onze producten kun je vinden bij de Rijksmuseum Teekenschool. Dit educatieve centrum heeft bij de ingang aan je linkerhand een shop met onze belangrijkste producten. De Teekenschool bevindt zich naast het hoofdgebouw op Hobbemastraat 25. Voor deze winkel heb je geen entreeticket nodig. De Teekenschool is door de weeks open van 9u tot 17u en in het weekend van 10u tot 17u.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van het gewicht van je pakket kunnen de verzendkosten hoger worden. De onderstaande tarieven zijn de minimale verzendkosten. De daadwerkelijke verzendkosten worden automatisch berekend in het bestelproces. 

Regio

 Minimum tarief

Nederland

 €   6,50

Landen binnen de Europese Unie

 €   9,95

Rest van de wereld

 € 19,95

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Binnen Nederland en België streven we naar een levertijd binnen vier werkdagen. Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel geeft een indicatie. Staat het land van bestemming niet in onderstaande tabel, klik dan hier voor het volledige overzicht.

Land

 Levertijd**

Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Verenigd Koninkrijk*

 4 – 6 

Italië, Portugal en Spanje

 5 – 8 

Japan* en Verenigde Staten*

 6 – 10 

China*

 7 – 18 

Rusland*

 10 – 13 

Wanneer het afleveradres buiten de Europese Unie betreft, bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk, houdt er dan rekening mee dat er eventueel extra kosten betaald moeten worden bij ontvangst. Het gaat dan om inklaringskosten, belasting en/of invoerrechten.
** De levertijd word aangeduid in werkdagen. Dat betekent maandag tot en met vrijdag.

 

Waar is mijn bestelling?

Je kunt je pakket altijd blijven volgen met de track-and-tracecode die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je dit bericht nog niet ontvangen hebt, kan het zijn dat dit bericht in je spam inbox terecht is gekomen of dat je bestelling nog niet onderweg is. 

 

 

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Het komt wel eens voor dat de bevestigingsmail in je spam box terecht is gekomen, voor de zekerheid kun je dit nog even nagaan. Wanneer je meer dan 30 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging per mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Laatst bekeken